Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2012 02:00 - НЕ ГЛЕДАЙ ТОВА ВИДЕО - ПРЕДСКАЗАНИЯТА НА ЕДИН ФРАНЦУЗИН ОТ 1980
Автор: conspiracii Категория: Новини   
Прочетен: 3780 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 11.06.2012 12:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това интервю  е от 1980 година. Източници твърдят, че не е фалшиво.
Преценете сами...
Въпросите на са записани в оригиналното видео - но от отговорите може да се съди за тях.
Ето и транскрипт на интервюто:

- Преместих се тук ва Калифорния, понеже в моя роден град във Франция ме
наричаха "ясновидеца". Аз правех тогава много предсказания и едно специфично
предсказание се сбъдна и... не искам да говоря за това, но така лили иначе се
наложи да напусна страната...и така преди 20 години се преместих в Калифорния.
И се чуствам добре тук.

- Не, не , това би било научна фантастика. Всъщност аз работя с образи. Тогава аз
видях човек, който върви на Луната. Беше отишъл там  с ракета. Спомнете си, че
това беше през 1959. Аз бях само на 10. И имах съответно въображение, типично
за възрастта. И по това време ракета и човек на Луната...Аз повтарях на
родителите си "Човек ще ходи на Луната през 1969". Те се смееха, разбира се, но
предполагм, че и те са били развълнувани....

- (1.03 минута) Да, все още виждам образи и много ясни и силни отнасящи се до
ядрената енергия. Енергията от нефт е към края си. Видяхме какво се случи през последните няколко години и че се движим към ядрена енергия. Но ядрената
енергия ще ни донесе много бедствия - по-специално в СССР - аз предвиждам
огромно бедствие там преди края на това десетилетие (Чернобил? - моя бел.). Голямо бедствие, което ще ни накара да преразгледаме използването на ядрена енергия.
Ще имаме електрически коли много скоро. Мисля около 2000 година - моята
любима ера, както знаете. Около 2000-2005 колите на петрол ще изчезнат. Ще
имаме електрически коли и  - може би не още в публично обръщение - но мисля,
че ще имаме и прототип на летяща кола, магнитна кола. Виждам това много ясно.

- (2.15 мин)Това е доста смело казано, но едно нещо е сигурно - в рамките на 10
години след 2000 Америка ще бъде нападната. Не, не говоря за атака на чужда
земя, говоря за атака на собствена земя. Ще бъде втори Пърл Харбър. Виждам
градове като Лос Анжелес и най-вече Ню Йорк, да бъдат бонбардирани. И това ще
стане в десетилетието след 2000 година. Това е безпрецедентно.

- (2.49 мин) Не, но, както ви казах в следващите 10 години Източният Блок няма
повече да съществува. Така че в началото на следващия век те ще са наши
съюзници. Повече няма да се говори за Съветски блок. Ясно е, че причините за
този конфликт, за тези атаки, ще са енергийните източници. Това е очевидно.
Войната за петрола ще започни скоро, много скоро.
Втора причина - религиозни подбуди. Ние ще се върнем към религиозните войни.

- (3.30 мин) Да, тази промяна ще бъде народна революция. Защото между 2005 и
2012 Американският народ ще избере за президент чернокож човек. - президентът
на най-силната държава в света ще бъде чернокож -  човекът с най-много власт на
света. Тази промяна ще бъде прокарана от популярно движение. Хората ще
застанат зад този човек сякаш той е някакъв ...ако не Месия, то поне спасител.
Това ще е резултатът от духа на пострадалата Америка.

- (4.20 мин) Хм - светът след 100 години? Това за мен е фантазия. Постоянно се
опитвам да го видя, но не виждам нищо за онези години.
Визиите ми стигат до 2012, не виждам нищо след 2012 - нямам никакви образи,
нито видения. Трябва да има причина за това. Винаги съм имал видения, откакто
се помня...Или това е годината, в която ще умра - възможно е, надявам се, обаче,
да не е...Или...(следва дълга пауза и гримаса на крайбно неудоволствие - 5.06
минминута)... Виждате ли, проблемът също е, че ... аз също виждам... срещата...

(5.11 мин)
Не знам точно как да кажа това, но... - ние по всяка вероятност ще срещнем други
хора.
Да, среща с извънземни - ето казах го! (5.33 мин) - подозирам, че това е заради
което сте тук, нали?
Да, 2012 е годината на срещата с извънземни.

- (5.46 мин) Съмнявам се, че думата "вълнуващо" е подходяща тук...Работата е
там, че те ще са толкова напреднали, представете си, те идват от друга част на Галактиката. За сега ние сме стигнали само до Луната.

- (6.04 мин) Щатливи ли? Как да сме щастливи? Чуйте, ние ще бъдем посетени от
същества много по-могъщи от нас. В тази среща ще има победители и победени.
И ние ще сме губещите...
И причината поради която не виждам нищо след 2012 е твърде очевидна - понеже
тогава човечеството ще изчезне.





Гласувай:
1



1. diadokolio - Щастливи ли?
11.06.2012 07:16
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за срещата с виждащ в бъдещето!
Интересни са ми, но се притесних, когато прочетох, че щастието изчезва, когато има среща с непознато, но знаещо.
Защо съм щастлив и спокоен?
Защото си работя в градината, вкусът и ароматът са неповторими, никога не е влизала химия в двора ми.
Каквито и да са извънземните, щом са напреднали, те ще оценят професионализма ми в градината.
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
2. анонимен - Добро да е утрото Ви, Благодаря Ви, ...
11.06.2012 21:15
diadokolio написа:
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за срещата с виждащ в бъдещето!
Интересни са ми, но се притесних, когато прочетох, че щастието изчезва, когато има среща с непознато, но знаещо.
Защо съм щастлив и спокоен?
Защото си работя в градината, вкусът и ароматът са неповторими, никога не е влизала химия в двора ми.
Каквито и да са извънземните, щом са напреднали, те ще оценят професионализма ми в градината.
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.

цитирай
3. анонимен - врил
14.07.2012 18:55
по добре света да сварши
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: conspiracii
Категория: Други
Прочетен: 501236
Постинги: 87
Коментари: 232
Гласове: 208
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930